Kask narciarski Head Rachel szary
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Kask narciarski Head Rachel szary 23/24
Kask z wbudowaną szybą, łączący zalety jednoczesnego noszenia gogli i kasku. Gwarantuje maksymalny komfort użytkowania, nie tylko osobom noszącym okulary na co dzień. Kask zapewnia nieograniczone pole widzenia oraz ochronę przed wiatrem i śniegiem. Podwójne szyby zbudowane są jak w tradycyjnych goglach, zapobiegają zaparowaniu i z łatwością, za pomocą jednego kliknięcia można je szybko wymienić. Czekający na opatentowanie system Sphere Fit dopasowuje się do głowy niczym czapka, a magnetyczna klamra Fidlock ułatwia zakładanie i ściąganie. Dodajmy do tego nowoczesny i sportowy design, a otrzymamy kask, który ma wszystko czego potrzebuje narciarz.
SPECYFIKACJA
Kolor: Szary
Rozmiary: XS/S (52-55 cm), M/L (56-59 cm)
Szyba: Silver/red: S2, VLT 20%
TECHNOLOGIE
TECHNOLOGIA IN-MOLD
Technologia In Mold - amortyzująca, wewnętrzna warstwa EPS jest wstrzykiwana do twardszej, zewnętrznej warstwy poliwęglanowej, aby utworzyć jedną całość, która zapewnia doskonałą ochronę przy zmniejszonym ciężarze.
REGULOWANA WENTYLACJA
Otwarcie kanałów wentylacyjnych umieszczonych na czubku kasku może być regulowane płynnie za pomoca suwaka.
WEWNĘTRZNA CZAPECZKA
Miękki mikropolar z którego zrobiona jest czapeczka wewnętrzna idealnie dopasowuje się do głowy, zapobiegając powstawaniu punktów ucisku skorupy i dostawaniu się do środka niepożądanego zimnego powietrza. Zintegrowane, siatkowane fragmenty pozwalają by ciepłe powietrze i wilgoć wydostawały się na zewnątrz. W połączeniu z naszymi systemami wentylacji to perfekcyjne rozwiązanie zapewniające komfort cieplny głowy.
BOA
System FIT BOA 360° reguluje dopasowanie kasku do każdej wielkości głowy, zapewniając idealne przyleganie i wygodne dopasowanie bez punktów ucisku.
ODPINANE NAUSZNIKI
Odpinane nauszniki
Tabela rozmiarów
Dane techniczne
Kolor | Szary |
Rodzaj kasku | Z szybą |
Rodzaj szyby | S2 |
Płeć | Unisex |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.